BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

divendres, 11 de juny del 2010

VEGANOMICON

Fa uns mesos vaig comprar el llibre Veganomicon: The ultimate vegan cookbook, de les autores Isa Chandra Moskowitz i Terry Hope Romero.

Segons diu l'índex del llibre són 250 receptes (no les he contades) classificades en aperitius, brunch, amanides, salses, postres, sopes, etc. Un llibre ben complet com podreu comprovar. També cap al final del llibre ens proposen uns menús, i açò sempre és interessant. Com també ho és la primera part del llibre, on ens expliquen l'ús d'alguns ingredients, els estris de cuina més adequats, etc. Una bona guia per a la gent com jo, que encara estem aprenent a cuinar.
Doncs bé, ja uns dies faig comentar la pel·lícula de Julie & Julia, on una xica feia tots els plats d'un llibre de cuina, em va semblar molt bona idea, així que vaig pensar de fer-ho jo també, la versió vegana, és clar. En un primer moment vaig considerar el llibre La biblia vegetariana, però es ovolactovegetarià, i hauria de canviar pràcticament tots els plats. Així que vaig decidir qie el Veganomicon també és un bon llibre, el que em parava un poc eren els ingredients, perquè als EUA el veganisme és molt més popular que a Espanya i no tots els ingredients són fàcils de trobar. Però sempre es pot improvisar!!!

Així doncs, faré totes les receptes del Veganomicon, però no em posaré data límit (com a la pel·licula de Julie & Julia), senzillament aniré fent, penjant les fotos i comentant. Crec que aprendre molt de cuina així i sobretot, em divertiré (i deixaré constància de la varietat de plats vegans que es poden preparar).