BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

dijous, 17 de juny del 2010

VEGANOMICON 2

Continue les receptes del Veganomicon (a més de cuina, quan acabe de fer les 250 receptes hauré aprés molt de vocabulari en anglés relacionat amb el món de la cuina)
El plat que vaig fer dimarts al migdia fou: Eggplant-potato moussaka with pine nut cream, és a dir mussaca de creïlles i algerbínia amb crema de pinyons.
Un consell, no us poseu a fer plats nous quan tingueu el temps just, perquè us podeu posar un poc nerviosos com jo. Però bé, vaig poder fer el dinar i menjar-me'l encara que amb presses.

Encara que m'agrada molt, la moussaka és un plat que he menjat poques vegades, aquesta portava una base de salsa de tomàquet amb oli, ceba, all, brou, orenga, canella, llorer i sal; primer sofregit i després es deixava a foc lent 13 minuts més o menys. A una cassola de fang s'hi posava una capa de salsa, una capa de creïlla (fetA 20' abans al forn, una capa d'albergínia (també feta 15' al forn) pa ratllat i carbassó (15' al forn)i de nou tomàquet, creïlla, etc. Quan acaben l'ultima capa amb el carbassó ho cobrim tot amb una salsa espessa feta amb tofu "seda" (japonés), pinyons (un bon grapat), llimó, arrow-root (arrurruz), all, nou moscada, sal i pebre blanc (jo vaig afegir també aigua per fer la salsa) i tot al forn durant 40 minuts a 200 º (vigileu no es creme)





Perdoneu la fotografia, però anava amb presses i no ha eixit molt bé.


La recepta estava molt bona i era molt senzilla (això sí, necessites temps) l'únic que jo li llevaria és el pa ratllat, m'agrada més sense, però bé, és el meu gust, potser a vosaltres us agrada més amb ell.