BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

dimecres, 16 de març del 2011

VEGANOMICON 36

L'altre dia vaig fer la recepta de guacamole del veganomicon, adaptant-la un poc al meu gust, molt ràpida de fer,  i de moment la que més m'agrada.



Ingredients:  (pàg 69)
2 alvocats
suc de mitja llima
1 ceba xicoteta tallada molt menuda
sal
pebre negre
1 tomàquet tallat menut
3 cullerades de coriandre


En un bol posem tots els ingredients excepte el tomàquet, amb una forqueta aixafem bé l'alvocat, alhora que va barrejant-se amb la resta d'ingredients, afegim el tomàquet, ho aixafem un poc més i ja ho tenim llest.




2 comentaris:

el taller de cuina ha dit...

Tot seguit vaig cap a la cuina a fer-lo! però sense coriandre, el vaig aborrir després de trobar-ne a cada plat en un viatge a la Índia!

BabyJane ha dit...

A mi és la manera de fer-lo que més m'ha agradat, les proporcions les pots adaptar segons t'agrade més o menys l'alvocat, la llima...