BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

diumenge, 24 de juny del 2012

No-formatge d'herbes

Del llibre The Ultimate Uncheese Cookbook de Jo Stepaniak (us recomane aquest llibre) he tret la recepta que vaig fer ahir. Es tracta d'un no-formatge per untar molt ràpid de fer.

Ingredients
2 tasses de fesols blancs cuits
2 cullerades d'oli d'oliva
1 cullerada de pasta d'umeboshi
1 cullerada de postres de alfàbega seca
1 cullerada de postres de marduix, com que no en tenia vaig usar pebrella
1/2 cullerada de postres de timonet sec
1/2 cullerada de postres d'all picat
1/4 cullerada de postres de pebre negre
1/8 cullerada de postres de romaní sec


Triturem tots els ingredients junts i posem en la nevera com a mínim un parell d'hores (millor tota la nit)

Ara no tinc foto, intentaré penjar-ne alguna.

6 comentaris:

María Mercedes ha dit...

La faré segur...jo tenc el llibre de Stepaniak dedicat al llevat de cervesa nutricional i també hi ha alguns noformatges...També boníssim tot el llibre...

BabyJane ha dit...

No conec eixe llibre, li faré una ullada :)

Anònim ha dit...

Hola,

He vist que tens moltes receptes al teu bloc, i m‘agradaria presentar-te la pàgina Lestevesreceptes.cat, on els usuaris poden buscar entre més de 19000 receptes de les millors pàgines catalanes. També hem creat el Top blocs de receptes, on, de franc, pots afegir el teu bloc.

Lestevesreceptes.cat té diverses versions, en suec, francès, anglès, italià o castellà entre d’altres. Vols formar part de la nostra família?

Quedem a la teva disposició!
Andreu
Lestevesreceptes.cat

Ya estás en mi cocina ha dit...

Hola!!! Pásate por mi blog que te he dejado un regalo.
http://yaestasenmicocina.blogspot.com.es/2012/11/premio-blog.html

Unknown ha dit...

Enhorabona, tens un premi al meu blog!!!!
Chus

Unknown ha dit...

Enhorabona, tens un premi al meu blog !!!
Chus.