BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

divendres, 13 de maig del 2011

BESCUIT DE LLIMA I LLAVORS DE ROSELLA

Aquesta recepta la vaig traure del llibre Simple treats, un llibre de dolços vegans, vaig fer unes xicotetes modificacions, perquè hi havia algun ingredient que no tenia. És un bescuit boníssim, molt bo per a esmorzar o berenar.

Ingredients (12 porcions no molt grans)
1/4 tassa oli de gira-sol
1/4 tassa de "sirope de arce" (si no en teniu poseu més llet de soja)
1/2 tassa de llet de soja
1/4 de suc de llima
1 cullerada sopera de ratlladura de llima
1 cullerada de postres d'extracte de vainilla
1 cullerada sopera de llavors de rosella
1/4 tassa de sucre
2 tasses de farina
1 cullerada de postres de rent de rebosteria
1 cullerada de postres de bicarbonat de cuina
1/2 cullerada de postres de sal

Encenem el forn a 180º.
D'una banda barregem l'oli, el "sirope", la llet, la llima, la ratlladura i la vainilla.
En un altre bol barregem el sucre, les llavors, la farina tamisada i la resta d'ingredients. Afegim els ingredients humits, si veiem que la barreja queda molt seca afegim més llet de soja (jo en vaig afegir). Ho aboquem en un motlle i ho posem al forn. Cuinem 40' i ho deixem refredar abans de desemmotllar i deixar gelar del tot damunt d'una reixa.

Nota: Jo ho vaig tindre solament 20' al forn ja que vaig utilitzar motlles individuals.
          A la fotografia no es veu bé el color, però ix més clar i més groc per la llima


3 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

Interessant recepta.

Sols un dubte. Em pots dir qué es el rent de rebosteria????

ptnts

BabyJane ha dit...

El rent de rebosteria és la "levadura química", el rent en pols que ve en sobrets i és per als dolços.

Laura ha dit...

mmm....!!!! este el fare que tinc moltes llimes i no se q fer en tantes...per cert , m´encanten les fotos que estas fent, esta amb el matel lila de motes és super xula,per a donar color i alegría a la vida.