BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

dissabte, 22 de maig del 2010

CRUDIVEGANISME

Des de fa uns mesos he descobert el crudiveganisme, abans m'imaginava sols amanides, fruita, etc. Aliments molt bons però em resultava avorrit. Però a Biocultura València un món nou es va obrir davant meu. A la zona del menjar estava el stand de Raw Food. Eixe dia vaig tastar un pastís de garrofa que estava boníssim, mai hagués imaginat eixa textura, i la base... molt millor que la base de margarina i galetes i per descomptat molt més sana. A l'endemà vaig tornar a Biocultura i vaig dinar també un plat de Raw food, no recorde bé com es deia, el plat tenia distintes classes de germinats, uns patés boníssims i un pa crudivegà que em va fascinar.
Jo ja coneixia la pàgina d'Ana Moreno, però no havia fet mai cap recepta crudivora d'ella, em vaig atrevir amb el brownie i algún plat més. Després es va juntar una mala època, tant física com anímica i vaig decidir fer la Desintoxicació de 14 dies d'Anna Moreno, i em va anar fantàstic, més energia, vaig perde pes, i vaig aprendre nous plats.
Cada cop estic més interessada en aquest tipus d'alimentació, si bé no seguir-la al cent per cent sí que vull introduir molts més plats crus (i més ara que ve l'estiu) a la meua alimentació. De moment he decidit començar el dia amb un batut verd, i anar introduint altres plats.
Ja aniré contant els progresos que hi faig.




B.S.O: Edith Piaf