BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

diumenge, 31 d’octubre del 2010

VEGANOMICON 25,26, 27

Aquestos dos plats estan fets amb Polenta, la polenta és farina de blat però de gra més gros, realment és una sèmola, com que està processada no tarda gens a cuinar-se, sols uns minuts (cal mirar el paquet per seguir les indicacions de preparació), això sí, és important remenar constantment. Si us agrada la sèmola d'arròs, jo crec que us agradara la polenta, encara que aquesta última té més gust. A mi no m'agraden massa, però aquestos dos plats, sobretot el de broccoli em van sorprendre i els repetiria.

Broccoli Polenta  pàg 114  (4-6 persones)
Ingredients:
3 tasses i mitja de brou o aigua
1/2cull. postres sal
1 tassa polenta
2 cull soperes oli
4 tasses bròquil trossejat

Bullim l'aigua amb sal i aboquem la polenta, remenant alhora, afegim el bròquil i l'oli, baixem el foc. Tapem i ho cuinem durant 15', remenant. Apaguem el foc, ho deixem reposar tapat 10', remenant alguna vegada.

Posem la polenta en motlles i ho deixem 1 hora a la nevera.

Quan passe l'hora, en una paella, amb un poc d'oli "torrem" la polenta per les 2 cares (5' aprox.)

Ho he acompanyat amb Braised Seitan with Brussels, Kale and Sun-dried tomatoes  pàg. 182




Soft Poppy-Seed Polenta pàg. 115
Ingredients: (4-6 persones)
5 tasses de brou vegetal o aigua
1/2 cull. postres de sal
1 tassa de polenta
2 cull. soperes d'oli
2 cull. postres de llavors de rosella
Bullim l'aigua i afegim la polenta, barrejant alhora que l'aboquem. Aboquem les llavors i l'oli, baixem el foc i cuinem 12', remenant conbstantment. Apaguem el foc, ho tapem i deixem que repose 10 minuts (ho remenem alguna vegada més).


Jo vaig posar damunt germinats d'alfals, i ho vaig acompanyar de seitan, tomàquet, ceba i espinacs