BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

dijous, 13 d’agost del 2009




Fa poc em vaig comprar tres llibres de cuina vegana, en anglés perquè llibres en català o castellà n'hi ha pocs (ja els ressenyaré més endavant)





Els vaig comprar per correu i encara que el meu alglés és bastant deficient són ben fàcils d'entendre (amb l'ajuda d'un diccionari). Un altre problema d'aquestos llibres és que a algunes receptes ens calen ingredients que no es comercialitzen a Espanya, pero tampoc no és problema perquè canviem un poc la recepta i ja està. Crec que valen realment la pena aquestos llibres.










El primer llibre és: My sweet vegan


De moment sols he fet dues receptes (un pastís de plàtan i un de xocolata i atmetlla, els dos boníssims però, el segon tingué molt d'èxit)


Us deixe un enllaç a la pàgina web del llibre: http://www.mysweetvegan.com/


on podeu fullejar-lo. El llibre está molt bé, cada recepta va acompanyada d'una foto que obri la gana. Crec que val la pena.




El segon llibre és: The ultimate uncheese cookboook


Com podeu imaginar pel títol és un llibre de formatges vegans (també hi ha salses, pizzes i altres plats) Hi ha moltes receptes, encara que sols n'he fet dues que no estaven malament. El que no m'agrada d'aquest llibre és que té molt poques fotografies i que hi ha ingredients difícils a algunes receptes. Y encara que els formatges que vaig fer estaven bons també és cert que no fan el mateix gust que els formatges fets amb ingredients d'origen animal, però tampoc m'importa.


I el tercer llibre és el més adequat per a l'estació de l'any en què estem. És un llibre de gelats vegans. Les ingredients són molt senzills de trobar, bé, tots no però alguns es poden canviar o eliminar sense cap problema. I encara que al llibre utilitzen una màquina per fer gelats, jo no en tinc i vaig fer un de xocolata (com no) que va desaparèixer de seguida. El que no m'agrada d'aquest llibre és que no té fotos, sols a portada, però val la pena, a més hi ha gran varietat de gelats de fruita, xocolata, etc.



Quan torne a fer alguna recepta d'aquestos llibres penjaré la foto.